Printer service

Jij bent voor ons net zo belangrijk als de printer voor je team

Herken je deze frustratie? De zakelijke printer gaat kapot, je belt de leverancier, maar service blijkt geen topprioriteit. Je krijgt een notificatienummer, maar als je een paar uur later naar de status vraagt, krijg je alleen te horen dat de storing is ‘aangemeld’ of ‘in behandeling’ is. Niemand kan vertellen wanneer er een engineer langskomt om je te helpen.
Maar het kan ook anders. Voor Doxflow ben jij belangrijk. Wij investeren in een persoonlijke benadering en een deskundige service met een snelle reactietijd, zodat je als klant direct weet waar je aan toe bent. We vertellen je wanneer je een engineer kunt verwachten, zodat jij verder kunt – en je collega’s ook.

Wat is een servicecontract?

In een servicecontract van Doxflow voor een zakelijke printer zit zowel preventief onderhoud als reparatie service bij problemen inbegrepen. Met periodiek onderhoud proberen wij problemen zoveel mogelijk te voorkomen. Bij een onderhoudscheck kan bijvoorbeeld blijken dat een onderdeel van de printer binnenkort aan vervanging toe is. Onze service engineer kan dit onderdeel dan direct vervangen, voordat het een probleem veroorzaakt. Bovendien wordt de apparatuur van binnen zorgvuldig schoongemaakt, om storende inktvlekken op de printer te voorkomen. En ontstaat er buiten het preventieve onderhoud toch een storing? Loopt het papier bijvoorbeeld vast, wordt een printopdracht niet verwerkt of reageert de printer helemaal niet meer? Dan lossen wij dit zo snel mogelijk voor je op.

De zekerheden van de printerservice van Doxflow

Heb je een printerprobleem? De meeste partijen hanteren een standaard responstijd van 8 werkuren waarbinnen zij service verlenen. Doxflow hanteert flexibele werktijden en is vaak twee keer zo snel. Bovendien weet je precies waar je aan toe bent. We zorgen er voor dat jij de rest van jouw team goed kunt informeren, zodat niet iedereen bij je komt vragen of de printer het al weer doet, terwijl jij nog geen idee hebt wanneer het probleem kan worden opgelost.

Goed om te weten: sluit je een leasecontract af bij Doxflow? Dan is service altijd inbegrepen in het contract. Je betaalt dus geen voorrijkosten of arbeidsloon.

Meer weten?

Zoek je een printerpartner die jouw organisatie belangrijk vindt? Wil je kunnen rekenen op superieure service? Wij vertellen je graag wat we voor jou kunnen betekenen. Laat je gegevens achter, dan nemen we contact met je op.