DoxFlow
over-doxflow1

Voorkom deze valkuilen bij het afsluiten van een printercontract

Een printercontract lijkt misschien een standaard contract waar je niet lang bij stil hoeft te staan, maar een defecte printer kan grote gevolgen hebben. Denk aan werkstress, ontevreden medewerkers en een vervelende sfeer op de werkvloer. Bovendien sluit je een printercontract meestal af voor langere tijd. En dus is het extra fijn om met een betrouwbare partij in zee te gaan. Maar waar moet je op letten?

De algemene voorwaarden als startpunt:

Neem de tijd om je goed te oriënteren bij het afsluiten van een printercontract. Weet met wat voor partij je te maken hebt. Vraag naar de algemene voorwaarden, neem deze goed door en stel kritische vragen. Worden de gestelde vragen niet open en concreet beantwoord? Wees dan bedacht op nadelige bepalingen die ingrijpende gevolgen kunnen hebben. Meerjarige servicecontracten kunnen makkelijk door leveranciers gebruikt worden als drukmiddel. Weiger je om een factuur te betalen die door verborgen kosten fors hoger uitvalt? Dan kunnen leveranciers al snel beslissen de service stop te zetten, waardoor je eigenlijk gedwongen wordt om te betalen. Om dit soort vervelende situaties te voorkomen, nemen wij zes veelvoorkomende valkuilen met je door. 

Download de volledige e-paper en kom zo goed beslagen ten ijs bij het maken van een keuze voor het juiste printercontract.

Doxflow staat voor:

Persoonlijke benadering

Kwaliteits printers

Superieure service

Slimme softwareoplossingen